tisdag 16 juli 2013

Äntligen!!!

Som jag har letat.. Butik in och butik ut. För korta, för långa, för breda, för smala.. de glappar i hälen, inte rätt modell, för hög klack.. för lite klack.. För dyr
Hur många fel kan det finnas på ett par skor och varför finns det inga som passar både mina fötter, mina ögon och min plånbok??? ÅÅÅHH vad tråkigt det är att leta,leta,leta och ingenstans finns skorna.. SUCK.
Men skam den som ger upp: -Plötsligt händer det!!
Jag har letat i Stockholm, jag har letat i Jönköping. Jag har letat i Ullared och i Nässjö. Så igår var jag hos mamma för att vi skulle handla plast. Som tur var blev det tid över för lite mer utflykt. Och DÄR!! Där på en hylla på Kosta Outlet stod skorna! Och sköna är de. Och snygga.


ÄNTLIGEN!


2 kommentarer:

  1. Kan de fyrklöver du plockade ha haft någon betydelse?

    SvaraRadera
  2. Kan va så.. i så fall vill jag ha flera fyrklöver så jag vinner på lott också ;)

    SvaraRadera