lördag 10 augusti 2013

Som vanligt igen då

Vaknade som vanligt runt kl 06 i morse. Smög upp och startade datorn, satte igång radion och gnuggade sömnen ur ögonen. Satt här och filosoferade en stund som jag brukar göra, gick försiktigt ut i köket och laddade kaffebryggaren, tassade till ytterdörren och släppte in katten. Men visst ja... det är ju ingen som sover i vardagsrummet idag. Tänk vad fort saker blir till en vana.
Jag har haft glädjen att ha min bror hemma hos mig i omgångar den här sommaren. Det har varit toppen och vi har gjort mycket kul och många lagom vardagliga saker. Men alla fester tar slut och nu var det äntligen dags för honom att åka hem till sitt och börja på nya äventyr.
Men Signe bor ju kvar och idag är hon visst riktigt avslappnad på sin favoritpinne
Ser det skönt ut??


3 kommentarer:

  1. Kan ju inte annat än le. Undrar hur de kan hålla sig kvar när det ser ut som tyngdpunkten ligger utanför. Bättre än TV.

    SvaraRadera
  2. ...och här fick jag ordna mitt eget kaffe i morse. ;-)
    Tack för allt under de här månaderna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. For family and friends... Har varit härligt att ha dig här men jag är glad för din skull att du är hemma hos dig nu.
      Tack själv!

      Radera