måndag 19 augusti 2013

Så det kan gå

Söndag. (igår)
...hade jag planerat en promenad med en vän, vi har ett gemensamt mål att gå mot. Skulle bli skönt då dagen innan var ganska mycket åka bil. Sagt och gjort. Vi promenerade och lade till en liten sväng så det blev lite drygt 6km. Och kaffe på det. Det är trevligt med lite sällskap på promenaderna ibland, det går lite lättare när man pratar bort tiden och det är alltid trevligt att umgås med vänner.
När jag var på väg hem från den promenaden hörde en annan vän av sig och undrade om vi kunde gå en liten sväng med hundarna. Inte så jättelångt men komma ut en stund.. Jo, men det kan jag ställa upp på tänkte jag eftersom jag ändå hade ett ärende åt det hållet.
Vi traskade iväg och det var en trevlig liten skogsväg vi vek in på. Det började smådugga efter en liten stund men det gjorde inte så mycket eftersom luften var så kvav. Promenaden fortsatte.. vilken fin och rak galoppväg säger jag. Jo, svarar hon, man ser knappt slutet..

Vart kommer man ut då?
Hahaha!!! Vi kom ut nästan ända borta i Anneberg! Det blev en tur på 8.6km! I regnet som ökade lite hela tiden. 1 timma och 45 minuter.

Så det kan gå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar