söndag 5 augusti 2012

JetLag...

Milde skapare vad jag har missat kartan! Tyckte ändå att läget var under kontroll på fredagen när jag kom hem till Nässjö. Drack kaffe och snackade lite strunt med vännen som skjutsade hem mig, packade upp lite och duschade av mig resan. Höll ut till framåt 23-tiden innan jag gick i däck, tänkte att nu får jag sova hela natten så blir det en baggis att ställa tillbaka.
Eller hur
Pling!! sa den inre klockan vid 03-snåret. suck. Vända, vrida. Upp o kissa o dricka vatten. Räkna får och andetag... inget hjälpte. Kvart över fem gav jag upp och låtsades att det var arbetsdag, hungrig!!!!

Jättepigg åker jag till Eksjö för lite hopptävlig. Bra att hålla igång så sover jag nog inatt =) Men fasiken vad jag inte var med. Helt trög i tankesystemet och kroppen känns alldeles tung. Håller ändå ut hela dagen..
Väl hemma blir det middag och lite uppackning av resväska. Så är det ju dags för lite spänning i OS.. Livsfarlig soffa! Jag tvärdeckar en timma och vaknar när Tessan leder i bassängen (tyvärr varade det ju inte ända i mål). Hungrig!!! Igen... Magen är inte heller med på kartan... Tar en knäcka, lyckas se längdhoppet (mer eller mindre) och får faktiskt sova hela natten sen =)

Idag, söndag, Var det mest att magen inte fattade att det är nya mattider nu. Ända tills någon slog av strömmen vid 17.30-tiden... Tvärdäck igen. Nästan fysiskt illamående och säkert 20kg tyngre än vanligt...

Snart så mår jag nog bra igen =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar