söndag 12 augusti 2012

Iväg igen

Det tog till onsdagen, sen var jag ok efter tidsomställningen. 4 dagar får väl ändå anses som ett bra resultat. En dag per timma minus 2-3 timmar borde göra 6-7 dagar så jag får väl tacka pannbenet eller vad det nu var som hjälpte till =)

Det har blivit en del packa upp och tvätta några dagar.Ska jag kalla det för tur att jag inte kunde vara ute och göra roligare saker??

Men det verkar som att resandet har satt sig i blodet för i helgen var det dags att packa väskan igen..
Resan gick med tåg till Malmö för att gratta en 40-åring som jag tycker mycket om. Hade med mig kantareller och vin i present. Och så fick jag ju träffa min kära bror igen.. men nu dröjer det väl till nästa gång.
Trevlig kväll blev det med härligt umgänge och gott att tugga på. Hotellnatt med påföljande frukost på Hilton gör ju inte heller så ont ;) Tack bror

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar