torsdag 2 augusti 2012

Outlet

I morse klev jag upp så jag kunde åka med brorsan till jobbet. Jag hade ju kommit på den eminenta idén att jag kunde åka till Outlet en timmes bilresa bort. Det var ju lite till som jag behövde shopa innan hemresan ;)
Nästan ingen trafik, bara jag och alla stora och väldigt manliga lastbilar. Solen sken och det kändes som en riktigt bra start på dagen.



Väl framme hittade jag det jag hade åkt för nästan med det samma, men eftersom det faktiskt var en och en halv vecka sedan jag var där senast så tyckte jag nog att det var värt att slå en kik i lite fler affärer... de kunde ju ha nåt nytt eller lite rea på nåt kul :-)
Och jag shopade...


Fick tidsmässigt en väldans lång hemresa då det hade skett en olycka någonstans utmed vägen, så nu vet jag hur stopp det kan bli på Highway.. 5 filer plus Diamondlane nästan helt korkade. Men det löste upp sig och jag behövde inte se nå't läskigt heller.


När bror väl var hemma från jobbet frågade han vad jag ville ha för sista måltid... (är han inte söt så säg)
Vi gick till Cheesecake Factory och kalasade \o/


Tack världens bästa bror för tre härliga veckor!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar