lördag 21 juli 2012

Jag kan flyga...

Vad ska jag säga om den här semestern så långt?? Att jag har hög-höjdsträning..?
Takterassen hos brorsan är på 7e våningen, härom dagen var vi uppe i Space Needle för att spana stan från ovan. Vi åkte bil och vandrade i berg där vi som högst var ca 500m över havet. Igår var vi i Smith Tower och kände utsikten. Kan säga att det gungade rätt bra där typ 35 våningar upp eller så =)
Idag var det dags att flyga igen...
Den här gången till San Fransisco, Sunny California. Bort regn o rusk, in med ny sol.
TaDaaa... åka med brorsan har fördelar, vi fick ta räkfilen och slippa köa genom security och boarding. Men vad gjorde det när piloterna för försenade från sin anknytning, ca en timme sent kom vi iväg.
Var "tvungen" att prova ett par bilder från flyget, inte tydliga men det var så vackert över bergen..
Efter ca 2h stabil flygning var det dags att landa. Kul flygplats i San Fransisco som har inflygning över vattnet, det var nästan så jag såg ansiktsuttrycken på vindsurfarna ;-) (nä... nu tog jag i lite)
Framme

..så får jag åka med ytterligare en bit på brorsans räkmacka och bo på Hilton. 16:e våningen långt från hissen, breda mjuka sängar i nyrenoverat rum.

Puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar