tisdag 17 juli 2012

Shoping

Söndag var en liten mellandag. Efter att vi delat på en balja kaffe tog vi en tur till husets gym för lite träning. Vi lagade lunch hemma och handlade lite innan det var dags att ta bilen till flygplatsen för att möta upp fler gäster.
Så nu ha jag kört brorsans lyxåk genom stan och på highway =)  FIN bil

Det blev måndag och dags att shopa...
...och jag är väl nöjd med resultatet. Tyvärr blev det ingen väska från CK idag heller.
Efter en heldag på outlet blev det biltur tillbaka och besök i leksaksaffär, jag undrar hur jag har klarat av att leva 39 år utan tandpetare med baconsmak?? Eller plåster med ögon?? Kanske en keps med ovansida i form av en hjärna kan vara nå't?
Bära hem dagens fynd och matdags

Kul Diner som serverade all dryck i syltburkar av varierande storlek =)
Vi njöt av ölen en stund och beställde in mat. Jag bestämde mig för en burgare med ädelost och baconmarmelad, medium stekt. Om vi säger att ikväll var det inte kockens kväll. In kom en burgare med stekyta och röd rinnig färs i mitten, väldigt osvenskt så påpekade vi misstaaget och det skulle rättas till. Lång stund senare kommer nästa burgare in. Äntligen min tur att äta.. sätter kniv och gaffel i burgaren och köttsaften rinner om den, inte klar :-(
Stor suck klagar igen och får den bytt mot en club sandwich istället. Inte riktigt samma sak..

Men promenaden hem genom ett sommarvarmt Seattle var härlig!

Go' natt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar