söndag 10 februari 2013

Hem igen

När jag gjorde stan igår stod att läsa på infotavlor att det pågick service på Piccadillyline. Det betydde att en del av sträckan till Heathrow skulle ersättas med bus och därför ta mycket längre tid. Dags att hitta plan B.
Tur att tekniken finns så jag kan konsultera min bror även då han befinner sig på andra sidan klotet ;)  Heathrowexpress fick det bli istället och jag skulle nog räkna med en timme i alla fall med eventuella väntetider och gångtid.
Och för att vara på den säkra sidan så en kvart till omutifallatt något strular på vägen. Facit? 1 timme och 10 minuter. INKLUSIVE utcheckning från hotellet, incheckning av bagage och security på flygplatsen.
Har väl aldrig varit med om maken till att allt klaffade och flöt på. Så det blev några långrandiga timmar på flygplatsen.. det är ju inte heller så att flygplatser är speciellt kul. Väl framme på Kastrup så hade jag två timmar på mig till tåget hem skulle gå. Det tar alltid lång tid att få väskan på Kastrup. Fast inte just idag då. Så när jag hade fått väskan och fikat länge var det en hel timme kvar.

Jo, men nu sitter jag ändå på tåget och tullen släppte igenom mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar