söndag 18 september 2016

Sooool

Det har varit fantastiskt väder sedan jag kom till "Staterna", sol och värme och hyggligt ljumma kvällar. Stackars jag har varit tvungen att ta en "Coffee frappuchino, extra coffee no cream" varje dag... Jobbigt läge.
Jag har strosat på stan och shoppat souvernirer, legat och läst i parken eller suttit på takterrassen och njutit av utsikten
Första veckan sprang iväg som om den hade eld i baken. Knappt har jag hunnit landa och ställa om tiden så blev det dags att åka till flygplatsen igen. Det skulle ju ändå börja regna i Seattle så då solsäkrar vi på Maui istället ;)
Lagom läbbig utsikt från balkongen
Det är varmt och skönt och det går inte att inte njuta när vinden är varm och havet är ljummet. Som jag har guppat på vågorna! Helt fantastiskt att bara flyta runt och svepas med. Sen kom såklart vågen. Fast jag såg den och tänkte flyta upp på den så bara den sköljde över och svalde mig med hull och hår så att säga. Första tanken var att hålla i glasögonen, tills jag kom på att jag smart nog lämnat dem i väskan på stranden. Sen var det bara att skratta och åka med på nästa våg igen.
Och vad är väl semester utan en färgglad drink?
Såååå.... semester är det och nu är det dags att bada igen



1 kommentar: