fredag 31 mars 2023

Slut för den här gången

 

Här sitter jag i "Airportland" och tänker på hur bra jag har haft det på min semester. Hur mycket jag har upplevt på så kort tid som det blev den här resan. Alla goda vänner som jag skrattat med, alla konstiga människor som jag sett på mina promenader, all härlig träningsvärk som mina muskler fått uppleva...

Jag antar att jag får genomgå någon sorts detox-program när jag kommer hem.. socker, alkohol, mat... bara kyckling och broccoli och vatten (haha). Nåja, lite mer återhållsamhet med det mesta så reder det sig nog. Tveksamt dock om jag kommer i arbetsbyxorna efter gårdagens besök på Cheese Cake Factory


Eftersom flyget hem går hiskeligt sent så har dagen ägnats åt promenad utmed kajen i San Francisco. Soligt och behaglig temperatur. Inget mer shoppa eftersom väskorna var tunga nog som de var, så bara traska omkring och röra på benen, det ska sittas mycket still nu ett tag. 


Den vanliga hemreseångesten har infunnit sig. Jag vill gärna stanna men samtidigt längtar jag ju efter lilla Signe.. Och det är ändå ganska skönt med vardag så att jag kan komma tillbaka och ha semester igen.

Kram


1 kommentar:

  1. Underbart är kort. Men kom igen!! Snart är det dags för nya upptäkter och nya spännande äventyr.

    SvaraRadera