fredag 22 mars 2013

ÄNTLIGEN!!!!

I morse när jag vaknade kändes kroppen verkligen som de 40 år jag är nu.. ;)  Smörjsystemet i lederna hänger inte riktigt med, det kan ju förstås ha en del att göra med gymet igår (det var nog inte jättebra för viss skadad kroppsdel att jogga).
Men skam den som ger upp. Jag promenerade igång mig på löpbandet till hjälplig rörlighet och sen kändes det bättre. Redo för dagens utmaningar.

Efter intagen lunch (resterna från gårdagkvällens restaurangbesök) promenerade vi ner till stan för efterrätt, efterlängtade cheesecake \o/

Choclate Rasberry Tofu.   Mmmmmm
Mmmmm
Inte en chans att jag fick i mig hela kakan men jag njöt av varenda smula jag orkade. Med lite tur kanske jag hinner med ett besök till ;)

Med fyllda sockerdepåer traskade brorsan och jag runt en sväng på stan för lite souvernirinskaffning. Det finns mycket onödigt trams i sådana butiker..
Efter middagen var det dock dags för besök i en riktig affär. Min bror är medlem hos REI ( http://www.rei.com/ )och de hade medlemskväll med lite jippo, vin och tilltugg. Rabatter och lotterier av olika slag.. så nu ska jag vinna en äventyrsresa har jag tänkt mig ;)
Trevlig tillställning.

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar