onsdag 20 mars 2013

Outlet

Sov lite bättre inatt så jag gissar att jag har ställt om dygnet ganska bra. Fast då mste det såklart komma något annat som stör sömnen? Eller? Jo då. Tidigt på morgonkvisten hörde jag något som skällde.. och skällde en gång till..
Men vänta lite. Vi har ett rum på 14:e våningen, inte hörs väl hundskall så tydligt ända hit upp?? När öronen nu vaknat till ordentligt blir ljudet mer ihållande och skränigt. En *#$@##*mås sitter på den lilla "hyllan" utanför fönstret och skriker. Morr. Inte heller bryr den sig om att jag knackar på rutan, den glor lite och fortsätter skräna.
Nåja. "Hemåkning" till Seattle idag. Det var kö vid gränsövergången så det tog en liten stund extra. Fast vi hade inte så bråttom, det enda som var planerat var lite shoping på Seattle Premium Outlet.
Och som vi shopade! Eller mest jag men även brorsan hittade lite. Tänk att det var rea på Converse-butiken. 70% på hela köpet. Det kallar jag rea det!! Det blev tre par skor och tre t-shirt till priset av vad ett par skor brukar kosta.
Det blev ett par jeans också på CK som var nedsatta till halva priset. Fynddag alltså :-)

Tillbaka i ett för kvällen regnigt Seattle gick vi ett par kvarter bort till en restaurang med indisk mat och åt varsin alldeles delikat rätt.
Nu är det tillåtet att softa i soffan innan John Blund kommer..

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar